Jumat, 30 April 2010

Happy Bday Pak Syaf.. wakkakaka...

Parahhh... wakkakaka...

Hr ni kan pak syaf ulang taon...
trs niat e mau dikerjani,
rencana ne dah siap dari kemaren2.

dw meh pura2 ribut nda merhati ke bapak e,
trs ada adegan gelud...

awal e meh AW mbe andre pa denny gt gelud di kelas....
ini pun gara2 tenle terinspirasi mbe dulu waktu bu nur ultah, AW mbe rachel...

tapi... what the..?! malah aku disuruh gelud mbe AW... huaaaaaa.... WTH...
trus mbe dw pura2 uang 50rb seng buat nyumbang PS itu lom lunas. padahal dah lunas kbh.. wkwkkw...

lha tadi tu, rencanane nyaris gagal...
gara2 kelas e nda patek o ribut, AW ne bingung meh mulai gelud e pie.
ya pura2 ae tak panas2i ben gelud,
bar tu gelud tenan, AW ndorong kursi ku... bapak e kepancing, ngamuk...

PS : Pak Syaf, AW : AW, A : Aku
PS : "HEH NOPO KUI NYO??" (sambil tereak)
AW : "ki to pak mulai ngenyek jeneng bpk sek..."
PS : "KAMU SINI!" (nyentak.. narik tanganku... medeni... >.<)
A : "???" (pura2 bengong)
PS : "KAMU BERHADAPAN SAMA SAYA YA!!"(tambah medeni... T__T mell... cepet melll....)
A : "..." (bengong lagi.. modar koe.... bapak e tenanan....)

lha pas aku didorong mbe bpk e, dari pintu melly dkk masuk mbawa roti ne... wakkaakkakak..... SEEPPP.... TQ MELL.. AWKOWAOKKAWO... RENCANA SUKSESSS!!!!

bapak e lsg bingung.. wakkawk...
PS : "lho tadi deen(aku) ngonek ke sapa to, aku apa kamu?" (nanya ke AW)
AW : "aku pak, tapi guyonan tok og.. wkwkkw"

sak kelas lsg nyanyi happy bday buat bpk e.. ahahhaha...

bar t dilanjut bagi2 roti ne. wkakka... & opkors foto2 :p.

paling nda isa dilupakan ez too.. wakkwak.... termasuk siap mental ngadep i dibentak pak syaf.. wakkawkawk....

happy bday ya pakk... :)

Tidak ada komentar: